eindelijk in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter Taal - WaarBenJij.nu eindelijk in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Peter Taal - WaarBenJij.nu

eindelijk in Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Peter

20 Maart 2015 | Thailand, Bangkok

Na een lange reis van 11 uur eindelijk aangekomen in Bangkok. aangekomen op het Vliegveld viel gelijk de hitte op ons. 34 graden en bewolkt. Ton de vriendin van Nico stond al te wachten om ons op te halen om ons naar het hotel te brengen. Wat normaaL gesproken een 45 minuten duurt werd nu ruim 2 uur. Maar dan heb je ook een stUK Bangkok in de file gezien. Aangekomen in het hotel even tijd om ons ze op te knappen en dan vanavond het avondleven in. Bangkok een wereldstad met heel heel veel mensen en nog meer autos's. Vekeersregels zijn er op papier maar niet and heeft ze gelezen. Het blijft wonderbaarlijk dat je geen aan​rijdingen ziet.

Het hotel is netjes en verzorgd. De aankomende dagen zullen we in Bangkok blijven. Morgen naar de watermarket. We zijn benieuwd. We houden jullie op de hoogte