Laatste dag - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Peter Taal - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Wassenaar, Nederland van Peter Taal - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Peter

Blijf op de hoogte en volg Peter

19 Maart 2015 | Nederland, Wassenaar

De laatste dag in Nederland. Een beetje vreemd gevoel dat we morgen in Thailand zitten met een andere temperatuur, andere omgeving, enz. Maar wel een een gevoel van ontspanning, tijd om even nergens meer aan te denken. Na lange tijd hard werken even tijd voor ons zelf.

Maar eerst vandaag nog de laatste dingen controleren en inpakken. Nog even aan de conditie werken in de sportschool. Afscheid nemen van alle lieve dierbare mensen om ons heen. En dan rond 19 uur richting Schiphol. Daar vliegen we omstreeks half 10 met Eva air richting Bangkok. Een vlucht van bijna 11 uur. Dat is lang heel lang maar dan zijn we er ook. We blijven drie dagen in Bangkok en daarna vliegen we door naar de ouders van wasana. Eindelijk na zo'n lange tijd hun weer zien. We hebben er zin in

We zullen jullie uiteraard zoveel mogelijk op de hoogte houden van alle belevenissen in Thailand

Ik zou zeggen sawadhee krap. En tot snel

Liefs Peter en wasana

• 19 Maart 2015 - 08:37

Richard:

Hallo Peter en Wasana,

Hele goede reis en geniet ervan.
    Groetjes,
    Richard

• 19 Maart 2015 - 09:20

Peter Taal:

Goedemorgen Peter en Wasana,

Een hele goede reis.
    Maak er wat van en relaxe daar in het mooie Thailand.
    Niet te veel eten, anders moet je bij terugkomst aan een dieet hahaha...

groetjes ellen fial

• 19 Maart 2015 - 10:39

Patrick:

Beste Peter, geniet van de reis en van elkaar. Niet te veel sambal eten hè.

Gr Patrick

• 19 Maart 2015 - 12:21

Linda:

Ja vreemd idee hoor om zo lang weg te zijn! Gaan jullie zeker missen ! De temperaturen in thailand is in ieder geval beter dan hier , ook al begint het zonnetje nu een beetje te schijnen. Goede vlucht en doe de groeten aan nico. Ook aan ton als jullie haar gaan zien! We houden elkaar op de hoogte ! Liefs en dikke kus van ons allemaal

• 19 Maart 2015 - 17:23

Christine:

Hoi Peter en Wasana,

Goede reis gewenst en een hele fijne vakantie in Thailand! Lekker genieten!

Groetjes,
    Christine

• 20 Maart 2015 - 08:25

Corinne:

Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe, geniet er lekker van!