3,4 en 5 april - Reisverslag uit Rasi Salai, Thailand van Peter Taal - WaarBenJij.nu 3,4 en 5 april - Reisverslag uit Rasi Salai, Thailand van Peter Taal - WaarBenJij.nu

3,4 en 5 april

Blijf op de hoogte en volg Peter

05 April 2015 | Thailand, Rasi Salai

Afgelopen dagen hebben we weinig gedaan. Veel in de schaduw gezeten bij de airco en ventilator. De temperatuur bij ons is 40 graden en in de avond zakt deze langzaam. De nachttemperatuur is rond de 28 graden. Heel ander weer dan in nederland hebben wij begrepen.

Morgen 6 April zullen we om 6 uur opstaan om met het vliegtuig richting bangkok te v​liegen. De ouders van wasana gaan gezellig mee.

We zullen 1 dag verblijven in bangkok waarna we op 7 April om 0545 uur vertrekken met het vliegtuig naar chumpon. Daarvandaan gaan we om 0730 uur met de boot naar kho toa. Daar zullen we enkele dagen gaan genieten in een resort met zwembad en zee op loopafstand.

We zullen Nico en ton weer ontmoeten in kho toa. We zijn benieuwd wat hun in de afgelopen periode hebben gedaan.

Na deze dagen zullen we beslissen of we doorreizen naar een ander eiland of terugreizen richting bangkok.

Onze gedachten zijn momenteel veel in nederland en hopen dat alles goed gaat en komt. Allemaal heel veel liefs en onze gedachten zijn daar

• 05 April 2015 - 06:32

Monique:

Lieve Peter en Wasana
    Ik snap dat jullie in gedachten nu vaak hier zijn maar probeer toch vooral ook te genieten van jullie tijd in Thailand. We gaan er van uit dat ze in het zkhs goed voor mama zorgen.
    Als er nieuws is houden we jullie echt op de hoogte, maar voorlopig lijkt het allemaal redelijk onder controle.
    Ik hoop dat de warmte beter uit te houden is in het resort bij de zee daar staat misschien wat wind en kun je lekker afkoelen in zwembad of zee.
    Groetjes aan Wasana haar ouders, Nico en Ton.
    Liefs van ons allemaal

• 05 April 2015 - 13:50

Linda:

Hallo
    Hier een berichtje uit Nederland. Hier zitten we ff buiten in het zonnetje voor MO Frans en ik weer richting ziekenhuis gaan. Met mama gaat het momenteel goed. Ligt op kamer met drie andere mensen maar heeft geen aanspraak aan ze. Verveelt zich maar voelt zich goed. Hopen dat ze snel naar huis mag. Wij gaan eind vd middag ff borrel en hapje eten bij Monique en Brian is net weer gaan werken. Verder gaan de dagen gewoon z'n gangetje en wordt er goed voor Pino gezorgd. Jullie gezellige dagen met elkaar en doe iedereen de groetjes van ons . Een hele dikke kus

• 07 April 2015 - 11:31

Elle Fial:

Hallo Peter en Wasana,

Het weer gaat de goede kant uit. Vandaag 13 graden en vrijdag 18 graden.

Verder gaat alles hier zijn gang. Heb net een officiele afscheidsmail eruit gestuurd en krijg aadrop lieve reacties.
    Fijn dat jullie het zo naar de zin hebben en 40 gr. is wel erg veel lijkt mij.

Nou groetjes maar weer van Ellen