zondag 22 maart en maandag 23 maart - Reisverslag uit Rasi Salai, Thailand van Peter Taal - WaarBenJij.nu zondag 22 maart en maandag 23 maart - Reisverslag uit Rasi Salai, Thailand van Peter Taal - WaarBenJij.nu

zondag 22 maart en maandag 23 maart

Blijf op de hoogte en volg Peter

23 Maart 2015 | Thailand, Rasi Salai

Zondagavond toch nog even het nachtleven gaan bezoeken in Bangkok. Gezellige straten met live muziek. Een gezellig terrasje gevonden met engelse muziek.

Maar na een paar biertjes moet je toch even naar het toilet. Ik samen met Nico naar het toilet. Wordt je opeens van achteren op je schouder gepakt. beginnen ze je nek en rug te masseren. Wij schoten in de lach want dit hadden we nog nooit meegemaakt. Een beetje vreemd. Maar je gaat toch opeens van gedachte veranderen of je wel op de Juiste plaats bent.

Rond 1 uur kregen we toch nog trek in nederland gaan we dan een vette bek halen bij de shoarmatent of naar de mac. In thailand gaan we langs de weg gezellig eten. Maar dan salades, gebakken snavel, gebakken lever en varkensdarm. Het is wat anders maar toch erg lekker. rond half 3 waren we terug in het hotel. Een paar uurtjes slapen en dan naar de airport voor een binnenlandse vlucht van een uurtje. Aangekomen op het vliegveld van Ubon Ratchanni een auto gehuurd en twee en een half uur riijden naar de ouders van wasana.

Aangekomen bij de ouders van wasana was het of we niet weg waren geweest. Gelijk een thuisgevoel. Ze waren druk bezig met de voorbereidingen voor het feest over enkele dagen.

Nadat we iedereen in het dorp begroet hadden even naar de stad gereden om boodschappen te doen en koffers afgooien op het resort.

Even nog een uurtje bijpraten en daarna lekker vis gaan eten. Morgen naar de massage.

• 24 Maart 2015 - 13:10

Eline Den Boer:

Hahaha, het nachtleven van Bangkok mét massage...., hmm inderdaad een beetje vreemd! Knap dat jullie de lokale lekkernijen als gebakken snavel echt gegeten hebben!
    Leuk om te lezen dat jullie je zo welkom voelen bij de ouders van Wasana. Geniet van de festiviteiten en elkaar, we lezen ook vást nog wel van je hoe het feest is geweest en o ja, die echte massage was ook best fijn denk ik...!

Veel liefs van Eline.